مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

شهداء چه کردند و ما چه می کنیم؟؟؟ 44

                                   روز تولد باید کادو داد !!!!! حال ما برای حضرت علی ابن ابی طالب علیه السّلام چه کادوئی آماده کردیم که بدهیم؟؟؟؟ (ترک غیبت ، دروغ ، تهمت ، ظلم و........)                                              نتیجه تصویری برای عکس تبریک ولادت  امام علی ع ورورز پدر

                                                                      

معبودا! به مظلومیت رسولت وحی رسولت و دخت گرامی اش و دو فرزند عزیزش و ذریه پاک و یاران با وفایش گریستیم.



بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدللّه رب العالمین و به نستعین و هو خیر ناصر و معین.

حمد و سپاس پروردگاری که مرا آفرید.
همانطور که وعده داده بود و انشاءاللّه مرا در جوار رحمتش قرار دهد.
همان طور که رحمانیتش ایجاب می کند که این بنده گنهکار جز امید به فضل و رحمتش امید دیگری ندارد.

معبودا! به مظلومیت رسولت وحی رسولت و دخت گرامی اش و دو فرزند عزیزش و ذریه پاک و یاران با وفایش گریستیم.

عزیزا! به خونخواهی شهدای اسلام و مظلومین تاریخ با مستکبران زمان و طواغیت و نوکران حلقه به گوششان به دستور تو و به پیشوایی سروری از سوی تو جنگیدم.
اما بسیار می ترسم از اینکه مقبول درگاهت قرار نگرفته باشد که گنه بی شمار و غفلت بسیار.
از این چنین بنده ای جز این هم توقعی نیست که سفرة دل پیش تو گشوده است و کفه افکارنزد تو روشن،

یا غیاث المستغیثین، ارحم، ارحم، آمین یا رب العالمین.

 
آن کس که تو را شناخت جان را چه کند
فرزند و عیال و خانمان را چه کند
دیوانه کنی، هر دو جهانش بخشی
دیوانة تو هر دو جهان را چه کند
 

سخنی با مادر عزیزم دارم که از دست دادن فرزند سخت است اما صحرای کربلا و علی اکبر و علی اصغر و عباس علمدار و زینب و بدن پاره پاره برادر، مصیبتی دیگر است.
صبر بر همه مصائب شیوه دخت زهرا (س) است که تو هم سید دخت او هستی، پس صبر کن.

ای مادر و شما ای خواهران گرامی که از دامان پاک مادری از نسل موسی بن جعفر علیه السلام هستند، پس صبر کنید که صبر در رحمت است و عفیف بمانید که شرافتمان به انجام دستورات اسلام است.

شما ای دو برادر بزرگوارم! به مبارزه طبق دستور خدای تبارک و تعالی تا دفع فتنه از عالم و گوش به فرمان امام امت این اسوه مبارزه و ایستادگی محکم بجنگید.

شما ای پسرانم وحید، حامد و ای دختر کوچکم!
با مادرتان مانند گذشته مهربان باشید و از او مواظبت کنید.
نماز و قرآن و دعاهای معروف و زیارت امام حسین (ع) معروف به عاشورا را یاد بگیرید و بخوانید و درسهایتان را هم خوب بخوانید از اسلام و ولایت فقیه با تمام وجود و با خودتان مواظبت کنید و سعی کنید همواره یک مسلمان نمونه باشید.
برای پدرتان نماز بخوانید و در حقش دعای خیر کنید.
من از خدای کریم برای شما همیشه دعای خیر دارم.
امیدوارم مورد قبولش قرار گیرد و امیدوارم وجود شما موجب سربلندی مسلمین و خوشحالی رسول گرامی اسلام حضرت محمد بن عبداللّه (ص) و مولای متقیان حضرت امام علی (ع) و ائمه معصومین و ولی فقیه خمینی عزیز و امام زمان (عج) گردد.

عزیزانم از یکدیگر مواظبت کنید و یار هم باشید و با مستکبران و ابرجنایتکاران شرق و غرب بجنگید تا پای جان و برقراری حکومت جهانی امام مهدی (عج) شما را به خدای کریم و رحیم می سپارم.

از همسر گرامی ام کمال رضایت را دارم و امیدوارم همچون همیشه از فرزندانم خوب مواظبت کند و سفارشاتی که کردم در مورد مسایلی که ممکن است بعد از من رخ دهد، عمل کن و همچون همیشه از اسلام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع کنید.
از خداوند تبارک و تعالی برای شما که در تلخی و شیرینی زندگی کنارم بودید و یاری ام کردید طلب عزت و آمورزش و عاقبت به خیری دارم.

علیرضا نوری




درباره شهید

 شهید نوری سال 1331 درشهرستان ساری ودرخانواده ای مذهبی متولدشد.دوران تحصیلی دبستان ودبیرستان راباپشتکاروعلاقمندی درزادگاهش به پایان رسانیدودرسال 1350 موفق به اخذدیپلم ریاضی گردید.علیرضادرهمان کودکی به همراه پدرش درمراسم مذهبی ازجمله قرائت قرآن ، شرکت درنمازجماعت وعزاداری ائمه اطهارشرکت می نموددرسال 1354 درکنکورسراسری دررشته مهندسی راه وساختمان پذیرفته شدودرسال 57 ضمن اینکه تکنسین راه وساختمان بودهمراه باامت بپاخاسته ایران برای به تعطیلی کشانیدن دانشگاه مبارزات علمی خودراعلیه رژیم منحوس ستمشاهی به اوج رسانید.

نقش شهیددردفاع مقدس: باآغازجنگ تحمیلی سازماندهی واعزام گروههای 72 نفره به جبهه جنوب فعالیت خودرادرمقابله بادشمن متجاوزبعثی آغازنمودکه درمحاصره شهرسوسنگردتوسط همین برادران شکسته شد . باتوجه به شرکت درعملیاتهای مختلف ومجروح شدنش بعنوان یک بسیجی درپایگاه ابوذرثبت نام نمودوبانیروهای طرح لبیک به جبهه روانه شدوبعنوان معاون فرماندهی لشکرابوذرمنصوب شد. برای دومین بارهمچون مولایش حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) دست راست خودرابه اسلام وانقلاب اسلامی تقدیم نمودوسرانجام درتاریخ 9/11/65 باسمت قائم مقام لشکر 27 حضرت محمدرسول الله (ص ) درعملیات کربلای 5 جسم خاکی وی تحمل روح والاوملکوتیش رانیاوردوبه خیل یاران واصحاب باوفای سیدالشهداءپیوست .چهارروزقبل ازشهادت به همسرخودگفت : اگردرغیاب من جهت مرجعت به تهران همکارانم آمدند،بدون اینکه سؤالی کرده باشی به اتفاق آنان حرکت کن .خوشابه حال آنانکه باشهادت رفتند. خوشابه حال آنانکه دراین قافله نورجان وسرباختند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی