مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ

وصیت نامه شهید مهدی بهجتی اردکانی

وصیتم به امت حزب الله به خصوص مردم حزب الله اردکان این است که از خط امام بیرون نروند و پیرو دستورات امام و رهبر خود باشند و هرگز نماز جمعه و زیارت عاشورا و دعاهای کمیل ، توسل ،ندبه را فراموش نکنند


بسم الله الرحمن الرحیم
بنام الله  بنام آنکه جانم در دست اوست بنام آنکه زندگیم در جهت اوست بنام آنکه معبودم اوست .
مقصود و مرادم اوست بنام آنکه همه چیزم از اوست و با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت و نایب بر حقش امام خمینی و با درود بر روان پاک شهدای انقلاب اسلامی ایران از بدر رسول الله (ص) تا بدر روح الله و با درود و سلام بر خانواده های معظم شهدا و اسرا و مفقودین و مجروحین چند کلمه ای به عنوان وصیت شروع می کنم.
 ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون :گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد خدای خویش روزی می خورند
وصیتم به امت حزب الله به خصوص مردم حزب الله اردکان این است که از خط امام بیرون نروند و پیرو دستورات امام و رهبر خود باشند و هرگز نماز جمعه و زیارت عاشورا و دعاهای کمیل ، توسل ،ندبه را فراموش نکنند و دیگر اینکه مانع رفتن فرزندانشان به جبهه نشوند .

وصیتم به پدر و مادرم این است که از مرگ من ناراحت نباشند بلکه خوشحال باشند و هرگز برای من گریه و زاری نکنند و تا می توانند برای من مجلس ختم و دعای کمیل بر پا کنند و اگر کسی از من طلبکار بود پولش را بدهید ضمناً چند ماه نماز و چند روز روزه برایم بگیرید که انشاءالله پاداش این همه زحمات را خداوند در آخرت به شما خواهد داد.
ضمناً از برادران و خواهران گرامیم می خواهم که اگر بدی از من دیده اند من را ببخشند آه خدایا من افتخار می کنم که یک قطره خون ناچیزم را در راه تو دادم انشاءالله این قطره خون ناچیز در درگاه مقربت قبول باشد.
وصیتم به دوستان و آشنایان این است که اگر بدی از من دیده اند مرا حلال کنید.
وصیتم به دانش آموزان و همکلاسیهایم این است که اگر بدی یا خوبی از من دیده اند به بزرگی خودتان مرا ببخشید از دانش آموزان می خواهم که درسشان را خوب بخوانند وگرنه دشمن شاد می شود. ضمناً از معلمان خوب و گرامی می خواهم که اگراذیتی از من دیده اند به بزرگی خودشان این بنده حقیر خداوند را ببخشند. ما باید در راه خداوند شهید بشویم تا درخت تشنه اسلام را آبیاری کنیم. از همسایگان خوب و مهربانم میخواهم که مرا ببخشند دیگر بیشتر از این وقت عزیز شما را نمیگیرم به امید پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی شهادت سرآغاز زندگیست نترسم ز مرگی که خود زندگیست

خدا حافظ
مهدی بهجتی اردکانی
15/11/1363



درباره شهید

    نام : مهدی
    نام خانوادگی : بهجتی
    نام پدر : حسینعلی
    تاریخ تولد : 1347/8/1
   وضعیت تاهل : مجرد
    تاریخ شهادت : 1365/11/11
    محل شهادت : شلمچه
    استان : یزد
    شهر : اردکان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی