مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ق.ظ

لبخند و تلخند

فک و فامیل!

32776.jpgگفت: خلبانان آمریکایی اعتراف کرده‌اند که به آنها اجازه حمله‌هوایی و بمباران تروریست‌های داعش داده نشده است.
گفتم: از قدیم و ندیم گفته‌اند که چاقو دسته خودش را نمی‌برد، تروریست‌های داعش به اعتراف خانم کلینتون در کتاب خاطرات خویش، ساخته و پرداخته خود آمریکاست.

گفت: یک نشریه آمریکایی هم نوشته است مقامات آمریکا برخلاف ادعای ظاهری خود، از شکست داعش و هلاکت تروریست‌ها در عراق به شدت نگران هستند و در نهان از آنها حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کنند.
گفتم: الاغ یارو مرده بود، عده‌ای برای تسلیت نزد او رفتند و دلداریش دادند که امیدواریم آخرین غم شما باشد! هرچه خاک آن حیوان زبان‌بسته است، عمر شما باشد و... هنگام خداحافظی یارو به آنها گفت؛ غم و ماتم مرا بیشتر کردید، چون اصلا نمی‌دانستم که الاغ مرحوم بنده این همه فک و‌فامیل دارد!

3278.jpgسرعت

گفت: مگر اصلاح‌طلبان ادعا نمی‌کردند که حمایت آنها باعث پیروزی آقای روحانی در انتخابات شده است؟!
گفتم: اصلاح‌طلبان اگر پایگاه مردمی و رأی داشتند، نامزد رسمی خودشان را به زور وادار به استعفا نمی‌کردند، خب! حالا منظورت چیست؟

گفت: همین اصلاح‌طلبان حالا که می‌بینند دولت در عرصه‌های اقتصادی و سیاست خارجی موفق نبوده است، پشت سرهم مصاحبه می‌کنند و مقاله می‌نویسند و اعلام می‌کنند که دولت آقای روحانی به اصلاح‌طلبان ربطی ندارد.
گفتم: یعنی فکر می‌کنند که مردم آن همه ادعاهای قبلی اصلاح‌طلبان را فراموش کرده‌اند؟!

گفت: چه عرض کنم؟! ولی بدجوری حمایت‌های قبلی خود را نفی می‌کنند و دست به عقب‌نشینی زده‌اند.
گفتم: افسر راهنمایی ماشینی را متوقف کرد و گفت؛ 180 کیلومتر سرعت داشتی، راننده گفت؛ فوقش 120 کیلومتر بود. افسر گفت؛ این هم زیاده‌ و جریمه داره، یارو گفت؛ نه بابا! فقط 80 کیلومتر بود، اصلا 60 تا بود، شاید هم 40تا و ... افسر راهنمایی گفت؛ یواش‌تر! اینجوری که داری سرعت کم می‌کنی ممکنه یکی از پشت باهات تصادف کنه!

3279.jpgتائیدیه!

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: آژانس در گزارش جدید خود اعلام کرده است اگر چه ایران به همه تعهدات خود در
ژنو عمل کرده ولی هنوز نمی‌توانیم صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای این کشور را تائید کنیم!

گفت: چرا؟!... دیگه چه مرگشه؟!
گفتم: می‌گوید تا پروتکل الحاقی امضاء نشود و اجازه بازرسی از مراکز نظامی داده نشود، آژانس برنامه هسته‌ای ایران را تائید نمی‌کند!

گفت: یعنی بعد از اینکه از تمام اسرار نظامی ما باخبر شد و سیر و پیاز تسلیحاتی ما را کشف کرد، برنامه‌ هسته‌ای کشورمان را تائید می‌کند؟
گفتم: نه فقط کشف اسرار نظامی، بلکه درخواست نابودی سلاح‌های استراتژیک ما را هم دارد. مثلا به قول خانم وندی‌شرمن موشک‌های ایران قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارند و مطابق PMD باید از بین بروند و...

گفت: حالا بر فرض انجام همه این خواسته‌ها، آن وقت به ایران اعلام می‌کند که برنامه هسته‌ای‌اش صلح‌آمیز است؟
گفتم: ای عوام! آن وقت به آمریکا اعلام می‌کند که با خیال راحت می‌تواند به ایران حمله کند.!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
khademoreza kusar

نظرات (۱)

۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۲:۰۴ تقویم سررسید 96
www.partcalendar.com - partcalendar.com به ما بپیوندید..............!!khademoreza kusar

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی