مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۴۶ ب.ظ

سندی که قالیباف در مناظره نشان داد چه بود؟

محمدباقر قالیباف در مقابل اظهارات حسن روحانی مبنی بر اینکه من نگفته ام ۴ میلیون شغل ایجاد می‌کنم سندی از اظهارات وی را در مناظره نشان داد.
سند

به گزارش تبیان به نقل از  خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در مقابل اظهارات حسن روحانی مبنی بر اینکه من نگفته ام 4 میلیون شغل ایجاد می‌کنم سندی از اظهارات وی را که در سایت خودش منتشر شده بود، در مناظره نشان داد.

روحانی در این سند می‌گوید: ما می توانیم با تعامل سازنده با کشورهای جهان کشور را از مشکات نجات دهیم و با بیکاری و گرانی می توان مقابله کرد؛ ما سه میلیون و 300 هزار بیکار در کشور داریم اگر 10 میلیون توریست وارد کشور شود 13.6 درآمد ارزی و «چهار میلیون شغل» ایجاد می شود.

همانگونه که دیدیم آقای روحانی ادعا می‌کند اگر10 میلیون توریست وارد کشور شود، 4 میلیون شغل ایجاد خواهد شد . این در حالی است که بنا به اذعان معاون سازمان گردشگری در 4 سال گذشته، بیش از 20 میلیون گردشگر وارد کشور شده است. یعنی با این حساب طبق وعده جناب روحانی الان باید 8 میلیون شغل فقط از صنعت توریسم طی 4 سال گذشته برای کشور ایجاد می‌شد.


منبع: فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۹
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی