مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۵ ق.ظ

دعا، آهسته یا بلند؟

ابو حمزه ثمالی از امام باقر علیه السلام نقل کرده که حضرت فرمود:

در تورات نوشته شده، موسی به خداوند عرض کرد: خداوندا، آیا به من نزدیک هستی که با صدای آهسته تو را صدا کنم و یا دوری که با صدای بلند تو را بخوانم؟ خطاب آمد: ای موسی، من همنشین کسی هستم که مرا یاد کند.

موسی عرض کرد: پس به من با پوشاندن عیب هایم منت بگذار، در روزی که فقط تو می توانی روی عیب های مردم پرده بکشی. و به من بگو چه کسانی در روز قیامت عیب هایشان مستور می باشد؟

خطاب آمد: کسانی که مرا یاد می کنند، من هم آنها را یاد می کنم. آنان که مرا دوست دارند، من هم آنها را دوست دارم. اینها هستند که اگر بخواهم برای اهل زمین بلایی نازل کنم، به خاطر آنها بلا را نازل نمی کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۹
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی