مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ق.ظ

آقا بیا...

  گفتم:یا صاحب الزمان بیا

گفت:مگر منتظری؟

گفتم:بله آقا منتظرم

گفت:چه انتظاری نه کوششی نه تلاشی   فقط می گویی آقا بیا

گفتم:مگر بد است آقا؟

گفت:به جدم حسین هم گفتن بیا اما وقتی آمد کشتنش

گفتم:پس چه کنیم؟

گفت :مرا بشناسید

گفتم:مگر نمی شناسیم ؟

گفت:اگر می شناختید که این طور گناه نمی کردید

گفتم:آقا تو ما را می بخشی؟

گفت:من هر شب تا صبح برای شما گریه می کنم

گفتم: آقا چه کنم به تو برسم؟

گفت: ترک محرمات    انجام واجبات   همین کافیست

اللهم عجل الولیک الفرج                                        

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۶
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی