مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۷ ق.ظ

سؤال های امام علی (ع) از پیامبر (ص)

سؤال های امام علی (ع) از پیامبر (ص)

امام علی (ع) فرمود: از رسول خدا (ص) پرسیدم: چگونه خدای متعال را بخوانم و با او مناجات کنم؟

پیامبر (ص) فرمود: با صدق و وفا.

عرض کردم از خدا چه بخواهم؟ فرمود: سلامتی در دنیا و آخرت.

پرسیدم: برای نجاتم چه کنم؟ فرمود: غذای حلال بخور و سخن راست بگو.

گفتم: وظیفه من چیست؟ فرمود: اجرای دستورات خدا و رسول (ص) او (انجام واجبات و ترک محرّمات).[1]

پی نوشت

[1] کشف الاسرار، ج 10، ص 27.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۲
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی