مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۲ ب.ظ

تاثیر یک ناله پاک چیست؟؟؟

یکی از علما از شهید ثالث- مدفون در قزوین که به دست ناپاک حزب ننگین بهائیت در محراب عبادت به وقت سحر به شرف شهادت رسید- حکایت می کنند که:

وقتی شیخ جعفر کبیر- معروف به کاشف الغطا- وارد قزوین شد، به منزل برادرم حاج ملّا محمد صالح منزل کرد و آن مکان بستان بزرگی بود.

مهمانان هر یک در جایی خوابیدند، من هم در گوشه باغ به استراحت پرداختم. چون پاسی از شب گذشت، حس کردم شیخ مرا آواز می دهد که برخیز و نماز شب بجای آر، عرضه داشتم که برمی خیزم، پس شیخ از من گذشت و من دیگر بار چشمم گرم شد، ناگاه حس کردم احوالم متغیر شد و گویی درد دلی عارض من گشت، از شدّت درد برخاستم، معلومم شد این تغییر حال به جهت آوازی است که می شنوم، از پی آن صدا و آواز روانه شدم، چون به نزدیک منبع صدا رسیدم، دیدم شیخ جعفر کاشف الغطا با نهایت خضوع و خشوع و تضرع به مناجات با قاضی الحاجات مشغول است، ناله پاک او آن چنان در قلب من اثر کرد که مدت بیست و پنج سال است از پی آن ناله، به نیمه شب برمی خیزم و با حضرت دوست به مناجات می نشینم!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی