مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۱ ق.ظ

قرقره درمانی چیه؟؟؟؟

قرقره درمانی

پرسید: صلوات موقع عصبانیت چه فایده ای دارد؟! گفتم: مانند قرقره درمانی و آب روی آتش است.

گفت: قرقره درمانی چیه؟

گفتم: زن و شوهری نزد مشاوری رفتند. دکتر می پرسه: چه اتفاقی افتاده؟

خانم در جواب میگه: دکتر، دیگه نمی دونم چکار کنم. هر وقت شوهرم عصبانی و ناراحت میاد خونه، منو زیر مشت و لگد له می کنه و عصبانیتش رو سر من خالی می کنه!

دکتر گفت: خب دوای دردت پیش منه: هر وقت شوهرت عصبانی و ناراحت اومد خونه، یه فنجون چای سبز بردار و شروع کن به قرقره کردن. و این کار رو ادامه بده.
دو هفته بعد، اون خانم با ظاهری سالم و سرزنده پیش دکتر برگشت!

خانم گفت: دکتر، پیشنهادتون فوق العاده بود. هر بار شوهرم عصبانی و ناراحت اومد خونه، من شروع کردم به قرقره کردن چای و شوهرم دیگه به من کاری نداشت!

دکتر گفت: می بینی؟! اگه جلوی زبونت رو بگیری خیلی چیزا خود به خود حل میشن!

تذکر: در علم بیان، یاد می گیریم که سخنمان را چگونه، چه وقت، در چه قالبی و ...بیان کنیم. زنان ایرانی اغلب وقتی شوهرانشان دیر می‌آید به جای این که بگویند دیر کردی دلواپس شدم می‌گویند چرا دیر کردی؟ کجا بودی؟ با کی بودی؟


شوخ طبعی های طلبگی، نشر جمال، ص191

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی