مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۳۳ ق.ظ

چگونه از خدا درخواست آمرزش کنیم؟؟

[9 - درخواست آمرزش از خداوند]

خداوندا، درود بفرست بر محمد و خاندان او و ما را به توبه ای که پسند می داری راه بر و از اصرار بر گناه که ناپسند می داری دور فرمای.

خداوندا، چون میان دو نقصان، یکی در دین و یکی در دنیا، قرار گرفتیم، نقصان را در آن قرار ده که زود گذر است و توبه را در آن قرار ده که بقایش بیشتر است.

و چون آهنگ دو کار کردیم که یکی تو را خشنود می سازد و دیگری تو را به خشم می آورد،

ما را بدان سوی که سبب خشنودی توست روانه دار و عزم ما را در آنچه سبب خشم توست سست نمای.

و در آن هنگام نفسهای ما را به اختیار خود وامگذار، که نفسهای ما اگر توفیق خویش رفیق آنها نگردانی راه باطل گزینند و نفس آدمی را به بدی فرمان دهد مگر آنکه تو رحمت آوری.

بار خدایا، ما را از ناتوانی آفریده ای و بنیان ما بر سستی نهاده ای و از آبی پست و بی ارج صورت بسته ای. ما را هیچ جنبشی نیست مگر به توانی که تو ارزانی داری و نیرویی نیست مگر به مددی که تو رسانی.

پس به توفیق خود یاریمان بخش و به راه راست خویش ارشاد فرمای و دیده دل ما را از آنچه خلاف دوستی توست کور گردان و چنان کن که نافرمانی را در هیچ یک از اعضای ما راه نباشد.

بار خدایا، درود بفرست بر محمد و خاندانش و رازهای دلهای ما را و جنبشهای اندامهای ما را و نگاههای دیدگان ما را و سخن زبانهای ما را چنان گردان که موجب ثواب تو باشد،

تا حسنه ای که سزاوار پاداش نیک توست از دست نشود وسیله ای که موجب کیفر بد توست بر جای نماند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۵
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی