مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، با تشکر از تلاش‌های حافظان نظم و امنیت، این نیرو را در معرض نگاه و قضاوت عمومی دانستند و تأکید کردند: باید به نحوی عمل کنید که برداشت مردم از نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر، عادل و هوشیار باشد.

فرمانده کل قوا، لازمه‌ی رسیدن نیروی انتظامی به جایگاهی در طراز انقلاب و نظام اسلامی را «پیشرفت بدون توقف» خواندند و افزودند: بخش‌های مختلف نیروی انتظامی از جمله کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و گشت‌های انتظامی در پیش چشم مردم قرار دارد، و قضاوت درباره‌ی عملکرد نیروی انتظامی به مجموعه‌ی نیروهای مسلح و نظام اسلامی تعمیم پیدا می‌کند.

ایشان با اشاره به پیشرفت‌های خوب نیروی انتظامی از جمله بهبود رفتار با مردم و مراجعان در مراکز انتظامی نسبت به گذشته، بر لزوم استمرار پیشرفت‌ها تأکید کردند و افزودند: عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم کاملاً اطمینان‌بخش و اعتمادآفرین باشد.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: سربازان جان‌برکف ملت ایران در نیروی انتظامی با روحیه‌ی انقلابی، مدیریت جهادی، تفکر بسیجی و با عزم و اراده‌ی راسخ برای حفظ امنیت و آرامش کشور و پاسداری از ارزش‌ها تلاش کرده و حافظان جان و مال و ناموس مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

در این دیدار، نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۴
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی