مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۳۳ ق.ظ

چرا زندگی با دروغ...؟؟؟

متن سنگین درباره دروغ گفتن در رابطه 

دروغ گفتن در اکثر عشق های امروزی رواج پیدا کرده است . هر کس برای بدست عشقش که دچار مشکل کوچکی میشود متوسل به دروغگویی میشود. در این مطلب متن ها و جملات کوتاه درباره دروغگویی در رابطه ها همراه با عکس نوشته های زیبا درباره دروغگو را گلچین کرده ایم. امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرند.

دروغ گفتن

گمان میکردم قانع باشی
و به شکستن دلم اکتفا کنی
نه اینکه فستیوالی از دروغ به راه بیندازی
و در آخر بگویی:
میروم تا اذیت نشوی
بهترین من

دروغ گفتن

مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم !
نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم …
و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را !!

دروغ گفتن

چگونه در این چشم های زیبا جا داده ای،،،
این همه دروغ را؟

دروغ گفتن

صدای سکوت نفس هایت را دوست میدارم
وقتی که تمام حرف هایت
بوی “دروغ” گرفته اند

دروغ گفتن

به دروغ هایش عادت کرده بودم

فقط از این می سوختم که

برای اثباتش می گفت :

به مرگ تو .

     دروغ گفتن

اگر کسی می گوید

که برای تو می میرد

دروغ میگوید

حقیقت را کسی میگوید که

برای تو

زندگی می کند .

من از چشمان خود آموختم رسم محبت را

که هر عضوی به درد آید به جایش دیده میگرید

هر کس که گفت بهر تو مردم دروغ گفت

من راست گفتم که برای تو زنده ام .

دروغ گفتن

درد یعنی مرور مسیج هایی که روزی باورشان داشتی

و امروز به دروغ بودنشان ایمان آورده ای .

دروغ

بالا رفتیم بوق بود

پایین اومدویم دوغ بود

قصه ما دروغ بود

این چنین است پایان عاشقانه های امروزی .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۵
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی