مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۵۷ ق.ظ

ایده های عالی برای

نتیجه تصویری برای برچسب عید غدیرایده های_غدیریه تعداد ایده برای کارهای خوب متفاوت تو روز غدیر. شما هم به بقیه ایده بدید 😘🌺


✅ یک یا چند نفر رو  مجانی سوار می کنم و به مقصدشون میرسونم

✅ تو کسب و کارم آفر مجانی میگذارم یا تخفیف ویژه می دم

✅ ویزیت مجانی می کنم

✅ برای امواتم خیرات می دهم

✅دو نفر رو با هم آشتی می دم

✅خونوادم رو سورپرایز می کنم

 ✅به کسی که دوستش دارم یه هدیه خاص می دم

✅ فقیر رو مهمون می کنم

✅به رفقام سور می دم

✅پول قرض می دم

✅بدهی دوستام رو می بخشم
 
✅یه حدیث قشنگ از مولا پخش می کنم

✅به ایستگاه صلواتی محلمون کمک کنم

✅یه یتیم رو تحت تکفل می گیرم

✅برای همه تو شرکت یا اداره شیرینی می گیرم

✅به چندتا کودک کار هدیه می دم یا می برمشون رستوران

✅برای کارگر ساختمون در حال ساخت بغلمون غذا میفرستم

✅یه شاخه گل  به مادرم و پدرم می دم

✅چند نفر رو به این پویش دعوت می کنم

✅این پویش رو در پیج و کانالم می گذارم

✅به دوستام کتاب هدیه می دم

✅عشق نامه رو چاپ می کنم، به بقیه می دم یا تو خونه کسایی که دوستشون دارم میندازم

✅لباس خوشرنگ می پوشم

✅عطر جدید می زنم

✅اطرافیان مجردم را به ازدواج ساده تشویق می‌کنم

✅سنگین رنگین تر لباس می پوشم

✅به همه لبخند می زنم

✅یه نفرو که ازش دلگیرم می بخشم

✅به امواتم سر می زنم

✅اگه پسردار شدم اسمشو علی می گذارم

✅به دیدار (خانه سالمندان/ آسایشگاه جانبازان/... ) می‌روم.

✅در روز عید غدیر برای کمک به رفتگرها جلوی درب منزل خود را جارو میکنم.

✅روز غدیر یه سر به شهدا می زنم

✅برای ... تعداد کودک محروم کلاس (آموزشی/ کمک درسی/...) برگزار می‌کنم.

✅با ماشین شخصی افراد را تا یک مسیر مشترک جابجا می‌کنم.

✅تو غدیر امسال شروع به خوندن نهج البلاغه می کنم

✅تو غدیر از زندگی مولا (ع) بیشتر می خونم تا بیشتر بشناسمش

✅جلو در خونم رو خوشگل تزئین می کنم

✅برای ... تعداد دانش‌آموز بی‌بضاعت کیف و لوازم التحریر ایرانی تهیه می‌کنم.

✅... تعداد (غذای/...) نذری تهیه و بین .... پخش می‌کنم.

✅در حاشیه خیابان ایستگاه صلواتی راه می‌اندازم و با .... از مردم پذیرایی می‌کنم.

✅برای کمک به یک محتاج از (فامیل/ دوستان / اهالی محل/... پول جمع می‌کنم.

✅مبلغی به سوپر مارکت، نانوایی،... محل می‌دهم تا به خانواده‌های کم بضاعت تخفیف بده.

✅به هر فقیری که در روز عید غدیر ببینم کمک میکنم.

✅تو روز عید غدیر تو خونم مهمونی می دم

✅به .... تعداد نفر عیدی می‌دهم.

✅به ... تعداد کودک مستضعف (اسباب‌بازی/...) هدیه می‌کنم.

✅نیازهای مالی ... تعداد یتیم رو تقبل می‌کنم.

✅.... تعداد بسته غذایی ( شامل ..../ به ارزش ...) درب منازل فقرا می‌برم.

✅مبلغ ... برای آزادی زندانی‌ها کمک می‌کنم.

✅یک  گوسفند قربانی و گوشت آن را بین فقرا تقسیم می‌کنم.

✅خانه خود را با حداقل افزایش کرایه به یک زوج جوان اجاره می‌دهم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۸
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی