مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۲۰ ق.ظ

ثبت نام دوره های قرآنی مؤسسه خادم الرضا آغاز شد

نتیجه تصویری برای حدیث در مورد آموزش قرآن

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا (ع) کوثر شهرستان زابل برگزار می کند

ثبت نام دوره های جدید :

حفظ مفهومی و عمومی

تجوید عمومی و سطح یک

قرائت قرآن کریم سطح یک ( روخوانی

قرائت قرآن کریم سطح دو ( روانخوانی و صحت قرائت نماز)

قرائت قرآن کریم سطح سه ( فصیح خوانی)

همراه با گواهینامه رسمی از سازمان دارالقرآن

مداحی

 و کلاسهای هنری (خیاطی ، گل کریستال ، کیف بافی )

و کلاسهای تقویتی (ریاضی ، زبان ، فیزیک ، هندسه و ... )  آغاز شد

علاقه مندان جهت ثبت نام  به آدرس : شهرستان زابل - خیابان فردوسی روبرو فردوسی 40

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا مراجعه نمایند

تلفن : 05432223044

ساعات مراجعه همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 7 لغایت 12

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲
khademoreza kusar

نظرات (۳)

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۱۶ هانی زعفرانی
سلام . من به تازگی به وبلاگ نویسی رو آوردم . خوش حال می شم که سری به وبلاگ من بزنید . آخرین مطلب من نمودار اسباب وسعت رزق و روزی بر اساس روایات اهل البیت علیهم السلام هست . اگر من رو لینک کنید و یا دنبال کنید ممنون می شم . یا علی
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۲۱ آژانس بازاریابی دیجیتال مارکتینگ میموس
سلام کتاب صوتی کامل قرآن رو دارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی