مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ق.ظ

شیعه نقطه ضعف ندارد

مذهب سلفیان دارای تناقضات بسیار است. ما نیز می توانیم یک سلفی باشیم اما در معنای واقعی خود یعنی سلف صالح نه شخصی مثل مروان بن حکم.

همان طور که در جنگ صفین که میان امیرالمؤمنین علیه السلام و معاویه در گرفت، تعداد زیادی از سپاه دو طرف کشته شدند، حال آن که اگر سلف ملاک باشند، کدام طرف جنگ بر حق بوده و کدام طرف باطل؟ از سوی دیگر، اگر یک طرف را حق بدانیم، طرف دیگر این جنگ باطل است. پس عملکرد سلف، مصون از گناه نیست و این دلیل آنان پذیرفتنی نیست.

هرگاه از نقاط ضعف و تناقضات عقاید سلفیان، سخنی مطرح می شود، برای فرار از پاسخ دادن و همچنین نپذیرفتن آن، سخنی از عمر بن عبدالعزیز که خود فردی خطاکار است؛ نقل می کنند که می گوید: «خداوند شمشیرهای ما را از خون آنان پاک کرده پس زبان ما نیز به ذکر آنان آلوده نشود».

ببینید کسانی که امروز به عنوان رهبران فکری سلفیان، مطرح هستند؛ چند نفر از آنان به دست پیامبر حد خورده اند؟ اگر بناست سلفی باشیم، باید سلفی صالح باشیم و سلف، همان ائمه اثنی عشر هستند.

با توجه به فرمایش امیرالمؤمنین علیه السلام که می فرماید: «هرکسی در خانه خود بنشیند و به او حمله کنند، او از بین خواهد رفت» ما نباید در موضع دفاع باشیم تا بر ما اشکال کنند و ما جواب دهیم. ما باید در موضع هجوم باشیم. باید تاریخ را ورق بزنیم و با عقاید آنان آشنا شویم و مؤدبانه و محققانه تاریخ را برای آنان روشن کنیم. وظیفه ما دفاع نیست؛ زیرا ما نقطه ضعفی نداریم که نیاز به دفاع باشد.

وظیفه ما، معرفی عقاید فاسدسلفی ها و خلفای اموی، از طریق رسانه هاست. آنان می خواهند افرادی همچون متوکل را به عنوان سلفی معرفی کنند.

متوکل شخصی است که برای اهل حدیث بسیار ارزشمند بوده و او را سلف می دانند. درحالی که متوکل کسی است که قبر حسین بن علی علیه السلام را شکافت و در آن شیار ایجاد کرد تا در آن زراعت کنند و کسی است که عقل گرایان را از بین برد و اهل حدیث را مطرح کرد؛ آیا این شخص می تواند سلف صالح باشد؟

تنها ائمه اطهار علیهم السلام سلف صالح هستند

در اطراف شهر مشهد جوانانی هستند که تبلیغ سلفی گری می کنند. جوانان شما نیز باید با مطالعه تاریخ، زندگی، عقاید و ضعف های آنان، به آنان هجوم علمی، ادبی و اخلاقی انجام دهند.

با توجه به نزدیک شدن به دهه کرامت، می دانید که لقب عالم آل محمد را تنها امام رضا علیه السلام دارا است. به دلیل مناظرات علمی بسیار و پاسخ گویی به سؤالات ادیان مختلف، این لقب را تنها به ایشان نسبت داده اند. تمام ائمه معصوم علیهم السلام عالم هستند اما این لقب تنها برای ایشان استفاده می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۵
khademoreza kusar

نظرات (۱)

باسلام و وقت بخیرم

محمدی هستم مسئول بازاریابی شرکت توسعه نیماد،این شرکت برای وب مسترها و وبلاگ نویسان عزیز بستری را فراهم کرده است که بتواند با استفاده از وبلاگ خود کسب درامد کنند.

سیستم بازاریابی و کسب درامد نیماد به این صورت است شما با قرارا دادن بنر های تبلیغاتی این شرکت با لینک منحصر به فرد خود چنانچه بازدید کننده از طریق لینک شما اقدام به خرید و ثبت نام کند 20 درصد از مبلغ محصوhttp://persianblog.ir/images/box/signup.gifل و خدمات به عنوان پورسانت به شما تعلق می گیرد. همچنین در تمدید های بعدی مشتری باز نیز شما پورسانت دریافت خواهید کرد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا فعال سازی اکانت خود از طریق لینک فوق اقدام فرمایید : http://goo.gl/EmZEvc

این شرکت برای وبلاگ نویسان عزیز که تبلیغات ما را به اشتراک میگذارند پیشنهاد ویژه ای هم دارد:

شما میتوانید وبلاگ خود را تنها با 20.000 تومان تبدیل به وب سایت کنید. این آفر شامل : 1 گیگابایت فضای میزبانی وب + دامنه ملی بوده که ارزش واقعی آن 45000 تومان میباشد که ما 50 درصد تخفیف برایتان در نظر گرفته ایم، همچنین تمامی موارد اعم از نصب و راه اندازی سیستم مدیریت محتوا سایت، اتصال بلاگ به سایت جهت حفظ بازدیدکندگان فعلی بلاگ و آموزش کار با سیستم را شامل میشود و در صورتی که شما در طول سال عملکردی خوبی نسبت به معری محصولات داشته باشید در سالهای آتی هزینه تمدید صفر و رایگان محاسبه خواهد شد..

همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و ارتباط با بنده با ایمیل : s.mohammadi@tsn.co.ir   در ارتباط باشید.

آدرس اصلی وب سایت شرکت : http://tsn.co.ir

سپاس از وقتی که برای این پیام گذاشتید

 محمدی

مسئول بازاریابی توسعه سامان نیماد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی