مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ق.ظ

نظر شما درباره ی این حکم چیست؟؟؟؟

 قاضی یکی از دادگاه‌های آمریکا با صدور حکمی ایران را محکوم به پرداخت نزدیک به 11 میلیارد دلار بابت ماجرای 11 سپتامبر سال 2001 کرد.


غرامت
در همین حال، پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی نوشت: «جورج دنیلز» قاضی دادگاه نیویورک آمریکا حکمی غیابی را صادر کرده است که براساس آن ایران باید به خانواده‌های قربانیان انفجار مرکز تجارت جهانی و پنتاگون در ماجرای 11 سپتامبر پول پرداخت کند.



در ادامه گزارش آمده است: قاضی دنیلز همچنین خواهان پرداخت 3 میلیارد دلار دیگر به شرکت‌های بیمه‌ای که پرداخت خسارت‌ها و توقف فعالیت‌های تجاری ناشی از این ماجرا را بر عهده گرفتند، پرداخت نماید.

حکم  دنیلز در واقع تصویب دیگر حکم قاضی دادگاه ناحیه‌ای آمریکا در دسامبر سال گذشته پیرامون خسارت‌های وارده در این زمینه است.

 در حالی‌که گرفتن خسارت از یک کشور خارجی مخالف آمریکا دشوار است، احتمال دارد شاکیان این پرونده از قانونی پیگری کنند که به دولت اجازه می‌دهد از اموال مسدود شده تروریست‌ها در آمریکا برای جبران مافات این مسئله استفاده شود.

این ادعای مضحک در حالی از سوی دادگاه آمریکا صادر شده است که تاکنون اسناد متعدد و متقنی از جزییات حادثه یازده سپتامبر منتشر شده است.

 «اسکات بنت» افسر سابق ارتش آمریکا در زمینه جنگ روانی پیش از این در مصاحبه با پرس تی وی در واکنش به این حکم گفت: طراحان اصلی حملات یازده سپتامبر، خود آمریکا، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، اسرائیل و سازمان جاسوسی این کشور (موساد) و عربستان سعودی بوده است.

از سوی دیگر، اسپوتنیک در گزارشی نوشت: ۵۰ نماینده کنگره آمریکا اعلام کردند وزیر امور خارجه این کشور باید درباره پرداخت یک‌جانبه 1/7 میلیارد دلار به ایران پاسخگو باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۳
khademoreza kusar

نظرات (۱)

Keep these arceilts coming as they've opened many new doors for me.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی