مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ق.ظ

شعر کودکانه در مورد امام زمان(عج)

سلام من به مهدی و        به قلب آسمانیش     

سلام من به پاکی و         به لطف و مهربانیش

سلام من به لحظه­ای       که می رسد ظهور او

سلام من به لحظه­ای       که می­رسد عبور او

سلام من به بوسه­ای       که می­رسد به دست او

سلام من به حضرتی       که داده مهر و آبرو

سلام من به قد او           سلام من به قامتش

سلام من به دست او      به قدرت امامتش

........................................................

مانند خورشید          در پشت ابری

هم باشهامت           هم کوه صبری

هم پاک و زیبا           هم مهربانی

یعنی امام و             صاحب زمانی

هر روز و هر شب       در یاد مایی

هم با محبت            هم با دعایی

آن چهره ات را          می­دیدم ای کاش

مهدی(عج)خوبم       در قلب من باش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۴
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی