مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
 برادران نماز را در مسجد از دست ندهید ، آن را پر شکوه بر پا دارید ، صفا و صمیمیت را در بین خود گسترش دهید و خانواده شهدا را بیشتر از پیش ارج بنهید.

          

                  
بسم الله الرّحمن الرّحیم
            
من یخرج من بیته مهاجرا الى ا... و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره على ا...   سوره نساء آیه 100

خداوندا تو را سپاس مى گویم که افتخار دیدارت را نصیبم کردى .
با درود بر رهبر کبیر انقلاب و با درود بر شهیدان گلگون کفن میهن اسلامى و با درود بر رهروان بزرگ ایشان. وصیتنا مه ام را با سخنى به برادران مسجد و پایگاه بسیج شروع مى نمایم .
عزیزانم این را بدانید که الان شهدایى داریم که زمانى براى مسجد بى نهایت زحمت کشیدند و کسى از آنها تشکرى نکرد، بدانید که الان نیز کسانى محدود در حال ادامه راه آنها هستند و کسى نه تنها از آنها تشکر نمى کند ، بلکه کمک ساده اى نیز به آنها نمى کند. اما اخلاص آن چنان زیاد است ، مومنیت آنها چنان زیاد است که توجه به این مسائل نمى‌نما یند. و با پشتکار وافر خود کارشان را ادامه مى دهند . لذا وظیفه خود مى دانم که به تک تک برادرانى که پا در این خانه خدا مى گذارند، بگویم که چطور بدون اینکه عملى در راه گشایش فعالیتهاى مسجد بکنند انتظار قرب الهى و شفاعت معصومین و شهدا را در سر مى پرورانند .
 برادران نماز را در مسجد از دست ندهید ، آن را پر شکوه بر پا دارید ، صفا و صمیمیت را در بین خود گسترش دهید و خانواده شهدا را بیشتر از پیش ارج بنهید. به خانواده بچه هایى که روزى در بین شما بودند و الان در جوار حق تعالى مى باشند سر بزنید ، زیرا که آنها بوى شهدا را مى دهند . سخن دیگرم با خانواده عزیزم و دیگران مى باشد: مادرم ، خواهر و برادران عزیزم و اهل فامیل ، شاید نتوانید بفهمید که عشق و علاقه به حق تعالى چقدر شیرین مى باشد، شاید نفهمید که دیگر دل چه کارها که نمى کند . این حقیقتى است که نمى توان آن را رد نمود ، شما مرا تقریبا مى شناسید، مى دانم که باعث اذیت و آزار بیش ازحد شده ام ، اما درخواست حلالیت مى نمایم . نمى توانم بگویم که اصلا ناراحت نباشید ، ولى مى توانم درخواست خونسردى و توکل به خدا را بنمایم ، بدانید که جاى دورى نرفتم و چه بسا دور یا نزدیک نیز شما هم به ما ملحق خواهید شد. پس یک چیز را از یاد نبرید اگر مرا دوست داشتید و هنوز دوست مى دارید ، امام را نیز دوست داشته باشید . انقلاب اسلامى را با نارسایى ها و ضعف هایش یارى نمایید. سخنى کوتاه با مادر عزیزم دارم . مادر جان همان طور که قبلا برایت ذکر کردم تکلیفى بر گردنم افتاد که باید انجام مى دادم و در صورت عدم آن ، من تحمل عذاب الهى را نداشتم و گفتم آیا تو مایل به این بودى که فقط دستم را به آتش نزدیک کنم ، بلکه تمام بدنم ، پس خودت باید این را درک کنى . به تمام آشنایان هم بگو خیلى خیلى دوستشان دارم باور کنید الان که نزدیک به عملیات است دلم برایشان تنگ شده است ولى چه کنم که فرمان خدا فعلا چیز دیگرى است . مادرم از شما مى خواهم که عزادارى را اصلا مفصل نگیرید وفقط در مسجد و سرمزار مراسمى بگذارید . در اولین پنج شنبه دعاى کمیل را حتما در منزل اجرا نمایید . از برادرم نظام صوفى زاده درخواست کنید که مراسم را او برگزار و دعا را ایشان بخوانند. در صورت امکان سلام مرا به آقاى شیخ سعدى برسانید و به ایشان بگوئید که اگر امکان دارد نماز شب اول قبرم را هم چنانکه براى سعید خواند ، براى من نیز بخواند. بگویید که هیچ وقت آن شب را در بهشت آباد از یاد نمى برم . این مطلب را به بچه هاى مسجد بگویید. برادران نمى خواهم براى خودم بگویم چون خودتان مى دانید از این آدم ها نیستم . قدر ومنزلت شهداى خودتان را زود از یاد نبرید . من یادم مى آید که در چهلم برادرم سعید بچه هاى پایگاه انگشت شما ر بودند ، اشخاصى که حضور داشتند من بارها و بارها از یاد این مسئله ناراحت مى شدم . چهلم شهید گازرپور را از یاد نبردم ، خدا از تقصیر ما بگذرد که چه سهل انگارى شد. این طور نباشد که ما براى زنده آنها ارزش قا ئل باشیم . دیگر مواظب حرکات و افکارتان باشید و همان طور که سعید در وصیت نامه اش گفته بود، مواظب دشمنان داخلى و خارجى باشید. مادرم از طرف من سلامم را به برادران پاکباز جلیل ،قاسم و برادر بزرگوارم برسان . سلامم را به برادران کتابخانه مسجد و پاسداران شب پایگاه کیانپارس برسانید. سلامم را به برادران کتابخانه مسجد و برادران مسجد کیان آباد که برایم خیلى عزیز هستند برسا نید . ضمنا برادران کانون را بگوییدکه حلالیت از شما مى خوا هم و انشاءا... خدا یاریتان نماید. التماس دعا از همه برادران را دارم .
(( جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم )) والسلام -

حمیدرضا زمانى- 6/12/60     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۶
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی