مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۳ ق.ظ

عَلَم سرگردان (کودکانه)

نتیجه تصویری برای عَلَم گردان محرم کودکانه

عَلَم سرگردان


دلم می خواست من هم مثل بابا

عَلَم گردان خوب شهر بودم

دلم مثل دلش آبی آبی

محرم با بدی ها قهر بودم

عَلَم بر روی دوشم بود و بر لب

فقط نام اَباالفضل علمدار

دلم آن لحظه ها در کربلا بود

در آن صحرای خشک و داغ و تبدار

کنار خیمه ها، آن ظهر سوزان

عطش را مثل آن ها می چشیدم

عَلَم را با دلی خون بار و گریان

به روی شانه هایم می کشیدم

عَلَم با آن همه وزنش گمانم

سبک تر از غم و اندوه من بود

تمام هستی ام از مال دنیا

در این ماتم، لباسی از کفن بود

ولی من دخترم، ای دادِ بیداد

عَلَم امسال هم بر دوش باباست

دلم در این محرم بار دیگر

فقط در حسرت و افسون و رؤیاست!

          نوشین نوری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۱
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی