مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ

زندگی نامه شهید حاج مراد ساری

نتیجه تصویری برای شهید حاج مراد ساری

شهید حاج مراد ساری به سال ۱۳۴۵ در زابل دیده به جهان گشود. او در خانواده ای مذهبی پرورش یافت و تحت تربیت والدینش دارای اخلاقی خوش و رفتاری اسلامی رشد کرد .
حاج مراد نسبت به بزرگترها بسیار مؤدب بود و به خاندان علی (ع) عشق می ورزید. وی علاقه فراوان به جبهه و جنگ علیه باطل داشت. خانواده را به حمایت از انقلاب و رهبری سفارش می کرد و خود نیز از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید. وی پس از اعلام رهبر انقلاب مبنی بر شرکت همه اقشار در جبهه، راهی دیار عاشقان شد تا به وظیفه اسلامی اش عمل نماید. چندین بار به جبهه رفت و در نهایت در عملیات “والفجر یک” به شهادت رسید. خانواده اش نقل می کنند: پس از اینکه ما با رفتنش به جبهه موافقت کردیم از شوق به گریه افتاد و گفت : “شما پدر و مادر واقعی هستید” هنگام خداحافظی مثل کسی که به دیدار بهترین دوستش می رود سر از پا نمی شناخت.

9999

خصوصیات اخلاقی شهید از زبان مادرش :
فرزندم حاجی مراد از زمانیکه خودش را شناخت دارای اخلاق و رفتاری بسیار خوب و اسلامی بود و همیشه نسبت به بزرگترها بسیار مؤدب بود. قبل از اعزام به جبهه همیشه ما را نصیحت می کرد و می گفت که ما باید برای اسلام و پیروزی اسلام بکوشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی