مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ب.ظ

نگه داری صراط مستقیم دشوار است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح دوشنبه ۱۳۹۶/۲/۱۸ در جلسه‌ی درس خارج فقه با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) و روز جوان، ضمن دعا برای جوانان، آنان را به ثبات قدم در صراط مستقیم و تلاش و استقامت در راه صحیح توصیه نمودند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR گزیده‌ای از بیانات معظم‌له در این باره را منتشر می‌کند:

«ان‌شاءالله خدا به حقّ علی‌اکبر (علیه‌السلام) شما جوانها را حفظ کند، برای اسلام نگه دارد و ثابت‌قدمتان بدارد. جوانها توجّه داشته باشند: صراط مستقیم را میتوانند بشناسند، میتوانند دل ببندند، میتوانند منعطف و متشکّل به شکل صراط مستقیم بشوند؛ اما، نگه‌داری آن سخت است، باید نگه دارید. به قول مرحوم امیری فیروزکوهی که گفت:
شباب عمر به دانش گذشت و شیب، به جهل
کتاب عمر مرا فصل و باب، پیش و پس است
بعضی‌ها جوانی‌های خوبی داشتند، امان از پیری‌شان؛ پیر که شدند هیچ. این [جوانی‌ها] را سعی کنید [نگه دارید]. البتّه شماها خوب هستید، شماها الحمدلله در خدمت انقلاب و در خدمت اسلام هستید. سعی کنید [این حالت] را نگه دارید. این ثبات قدم و استقامت در راه صحیح یک چیز خوبی است.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۹
khademoreza kusar

نظرات (۱)

۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۳۱ سید حسین سادات رضوی
سلام.
وب خوبی داری.
یک سر به وب منم بزن.
ضرر نمی کنی.
ممنون.
پاسخ:

علیکم السلام

باشه چشم


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی