مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی

11. صدور انقلاب و دفاع از مستضعفان

ما باید از مستضعفین جهان پشتیبانى کنیم. ما باید در صدور انقلابمان به جهان کوشش کنیم و تفکر اینکه ما انقلابمان را صادر نمى کنیم کنار بگذاریم، زیرا اسلام بین کشورهاى مسلمان فرقى قائل نمى باشد و پشتیبان تمام مستضعفین جهان است. . . . من بار دیگر پشتیبانى خودم را از تمام نهضت ها و جبهه ها و گروه هایى که براى رهایى از چنگال ابرقدرت هاى چپ و راست مى جنگند اعلام مى کنم.
12. دگرگون سازى سرنوشت امت اسلام

قرن گذشته گرچه براى ملت عزیز ما و براى اسلام و کشور مصیبت بار بود، لکن نهضت اسلامى ایران در اواخر این قرن، سرنوشت امت اسلام را در قرن آتى دگرگون خواهد نمود. امید واثق که شرق در بند و خصوصا کشورهاى اسلامى، در زیر پرچم توحید به مبارزات خود براى استقلال و آزادى ادامه داده تا از چنگ غرب و شرق توطئه گر نجات پیدا کنند و این قرن، قرن نورانى کشورهاى اسلامى باشد.
13. انتفاضه فلسطین

اکنون مردم فلسطین به چه آرمانى تکیه کرده اند که بى محابا و با دست خالى در برابر حملات وحشیانه صهیونیست ها مقاومت مى کنند . . . شکى نیست که این آواى الله اکبر است، این همان فریاد ملت ماست که در ایران شاه را و در بیت المقدس غاصبین را به نومیدى کشاند. . . . آرى، فلسطینى راه گم کرده خود را از راه برائت ما یافت و دیدیم که دراین مبارزه چطور حصارهاى آهنین فروریخت وچگونه خون برشمشیروایمان برکفروفریاد بر گلوله پیروز شد و چطور خواب بنى اسرائیل در تصرف از نیل تا فرات آشفته گشت.
14. دفاع از آرمان فلسطین

همانطورى که آن وقت در کنار شما بودیم و حالا هم در کنار شما هستیم و امیدواریم که همه با هم مثل برادر با مشکلات مقابله کنیم. من از خداى تبارک و تعالى عزت اسلام و مسلمین و رجوع قدس به برادران خودمان را مى خواهم.
15. جهانى سازى دفاع از آرمان فلسطین

من در طى سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم . . . من از عموم مسلمانان جهان و دولتهاى اسلامى مى خواهم که براى کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت مى کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و مى تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد به عنوان روز قدس انتخاب و طى مراسمى همبستگى بین المللى مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونى مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزى مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۷
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی