مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ق.ظ

حرز گریختن از بلا

نتیجه تصویری برای عکسصلوات

حرز گریختن از بلاهااز امیر المؤمنین (علیه السلام)

بسم الله الرحمن الرحیم، به نام خدا و به یاری خدا، خداوندا! به یاری تو از بلاها می گریزم، و بر تو توکل می کنم و کار خود را به دست تو می سپارم، خداوندا! با پناهنده شدن به تو ضعف و ناتوانی ام را به نیروی تو جبران می کنم، در حالی که از تو یاری می طلبم، و علیه کسانی که بر من قهر و غلبه می جویند و بر کوبیدن من و ظلم بر من اقدام می نمایند از تو کمک می خواهم، خداوندا! در پناه تواءم و آن کس که به پناه تو رود شکست نخورد، خداوندا! به نیروی خود هر که را که قصد کوبیدن مرا دارد بکوب و به قدرت خود آن کس را که می خواهد مرا خوار سازد به خواری از سرم بگردان، و هر که خواهد مرا درهم شکند او را با آن شدت خود درهم شکن، خداوندا! مرا پناه ده تا محفوظ گردم، و خداوندا! در همه این مراحل، پوشش خود را بر من قرار ده که هر کس در پوشش تو قرار گیرد، در امن و حفاظ باشد، و هیچ حول و قوه ای جز از طرف تو نیست، سپاس خدایی را که فرزند ندارد و در سلطنت خود دارای شریک نمی باشد و به واسطه ضعف و ذلت، همکاری نمی خواهد و ندارد و او را تکبیر گوی، کیست غیر از خدا که از خود نقشه ای و اراده ای و درک کارش قوتی داشته باشد؟ و همه حول و قوه و اراده من از خداوند واحد بی نیازی است که نزاید و زاییده نشده و همسری ندارد، هر مالکی مملوک خداست و هر قدرتمندی اسیر قدرت خداست، و هر ستمگری از عدالت خدا فرار نتواند و هر مسلطی مقهور سطوت خداست، و هر چیزی در قبضه قدر خداست، هر جباری در جنب عظمت خدا کوچک است، و هر معاند و دشمنی ذلیل بطش خداست، بر علیه هر دشمنی خدا را پناه می گیرم و دراءت فی نحر کل عاق بالله و به اجازه خدا او را میان خود و هر اشرافی با سطوت و جبار با نخوت و هر قدرتمند صاحب ریاستی و یا هر حسود و کار شکن و هر بد اندیش و حیله گری و هر که با سخنان گمراه کننده، و یا نیرنگ زبان انگیز و یا سخن چینی و بدگویی که به ضرر من کار می کند و یا کسی را به ضرر من یاری می نماید، مانع و سپر قرار می دهم.

و برای جلوگیری از شر هر طاغی و متکبر و یا مغرور و متجاوز و هر کس دیگر. . . برای خود و ذریه ام از قرآنی که خود فرستاده ای و کسی مانند آن نتواند آورد که بر پایه عدل و عزیز و جلیل می باشد و هیچ چیز نتوانسته و نخواهد توانست آن را از بین ببرد و باطل نماید و از جانب خداوند حکیم و حمید نازل گشته سپری و مانعی می سازم، خداوند بر دل و گوش آنان مهر زد، و بر دیدگان بصیرتشان پرده کشید و برای کافران عذابی دردناک خواهد بود، بر محمد (صلی الله علیه و آله و سلم ) و آل او درود باد.

               

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۳
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی