مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی

آیت الله صافی گلپایگانی; سپاه همواره در خط دفاع از دین و انقلاب حرکت کرده است

فرمانده سپاه استان قم به همراه جمعی از مسئولان عقیدتی- سیاسی سپاه پاسداران روز شنبه با حضور در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نیز با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های سپاه، ابراز داشت: الحمدلله برادران ما در سپاه از روز اول با نیّت خالص و برای دفاع از دین وارد شدند و الان هم بر همان خط اول هستند و ان شاء الله تا آخر در همین مسیر حرکت خواهند کرد.

وی در ادامه این دیدار با اشاره به خطراتی که بعد از انقلاب برای نظام اسلامی پیش آمد بیان کرد: عزّت و قدرتی که امروز الحمدلله داریم با آن همه پیش‌آمدها و خطرات، چیزی جز عنایت خداوند متعال و توجه خاص امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و خلوص نیّت کسانی که در این برنامه‌ها خدمت می‌کردند نیست.

آیت الله صافی با اشاره به دفاع مقدّس و فداکاری سربازان اسلام اضافه کرد: این برای همه عبرت است که جمعیتی در آن وضعیت حاضر شدند و از جان خود برای حفظ نظام اسلامی و پاسداری از حدود و ثغور دین گذشتند و موجبات بقاء نظام اسلامی را فراهم آوردند.

استاد برجسته حوزه به هفته عقیدتی سیاسی اشاره داشت و افزود: همه کسانی که در این راه قدم گذاشتند و فداکاری کردند، همه‌اش برای همین اظهار عقیده بود. همه آمدند تا عقیده‌ها ثابت و صحیح بماند. همه ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند تا دین و مذهب باقی بماند و از این به بعد هم باید کسانی باشند که فداکارانه از دین و مرزهای آن دفاع کنند.

این مرجع تقلید جهان با تأکید بر حفظ حدود و ثغور دین مردم ادامه داد: کسانی می‌توانند پرچم اسلام را در دست بگیرند که خود عامل به احکام اسلام و حافظ منافع مردم و مملکت باشند.

وی در پایان این دیدار با بیان این‌که افتخار شما باید پرچم‌داری اسلام باشد، گفت: مراقب باشید راهی را که از ابتدا شروع کردید با همان نیّت و خلوص ادامه دهید مخصوصاً امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید  که ان شاء الله اسباب خوشحالی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نصرت الهی بیشتر شود.

در ابتدای این دیدار که در آستانه هفته عقیدتی- سیاسی سپاه صورت گرفت، سردار مهدوی‌نژاد فرمانده‌ی سپاه قم، گزارشی از برنامه‌های این روز و فعالیت‌های سپاه پاسداران ارائه داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۵
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی