مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳ ب.ظ

یک نکته ی ناب از سید عبدالکریم کشمیری

✍️آیت الله سید عبدالکریم کشمیرى که از شاگردان عارف بى بدیل سید على آقاى قاضى بود مى گوید: روزى در نجف اشرف در حرم امیرالمؤ منین علیه السّلام به علّت خستگى از درس و بحث، با دوستان گرد هم آمده و مشغول گفتگو بودیم که آیت الله بهجت وارد شد و منتظر شد تا من از آنها فاصله بگیرم، چون از آنها کمى فاصله گرفتم نزدیک من شد و در گوش من چنین زمزمه کرد: ما لِلَّعْبِ خُلِقْنا؛ ما براى بازى و سرگرمى خلق نشده ایم.

این کلام آتش بر دل من زد و انقلابى درونى در وجود من پدید آورد به گونه اى که متحیّر و سرگردان شدم و به دنبال حقیقت گشتم ، و پس از آن توفیق راه یابى به محضر پرفیض مرحوم قاضى نصیبم شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۷
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی