مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
بایگانی
پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۳۴ ب.ظ

بری پیشگیری کرونا چه کنیم؟؟؟

سیر و زنجبیل از کرونا پیشگیری می‌کنند؟

برای پیشگیری از بیماری‌هایی مانند کروناویروس گفت: اگر تغذیه درست باشد و تنوع و تعادل در آن رعایت شود، سیستم ایمنی بدن تقویت شده و بنابراین برای پیشگیری از همه بیماری‌ها و نه‌ فقط کرونا، مناسب است. بنابراین مردم باید به تغذیه خود توجه کنند. این یک اصل علمی ثابت شده است.

وی افزود: باید توجه کرد در اینکه گفته می‌شود برخی مواد غذایی مانند سیر، زنجبیل یا مکمل‌ها برای پیشگیری از بیماری‌هایی چون کرونا موثرند، هیچ شواهد علمی و اثبات شده ای وجود ندارد، اما اگر مردم تنوع و تعادل را در تغذیه روزانه خود حفظ کنند، بسیار مفید است؛ به طوری که سبزی‌ها و میوه‌ها را هر روز در برنامه غذایی داشته باشند. زیرا سبزی و میوه منبع ویتامین C است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه اصلا نیازی به مصرف مکمل‌ها نیست، گفت: باید توجه کرد که مصرف انواع منابع غذایی مانند همه سبزی‌ها و میوه‌های تازه حاوی ویتامین C، به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند. همچنین مصرف انواع منابع غذایی که حاوی بتاکاروتن یا ویتامین A هستند، مانند هویج، کدو حلوایی، شیر و لبنیات، سبزی‌های زرد، قرمز، نارنجی و سبز تیره که این مواد مغذی را دارند، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک خواهند کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۴
khademoreza kusar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی